Gebruiksaanwijzing /service van het product C800PRO van de fabrikant GBC
Ga naar pagina of 2
ZZ -mO "T1()"1J ~mO ~~(J) r»~ m;uG) CJ-<m CombBind™ C800pro LIMITED WARRANTV FOR PUNCHING AND BINDING EQUIPMENT GBC punching and binding equipment is warranted for a period of one year from the date of the dealer's sale to the consumer.
SET-UP 1 2 Tum power switch on (Iocalion on righl side of machine). Allow 30 seconds for molor 10 reach full speed. In cold wealher, allow machine 10 reach room lemperalure before luming power on. Allach lhe handle 10 lhe machine on lhe left side and push in firmly 10 secure.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat GBC C800PRO (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen GBC C800PRO heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens GBC C800PRO vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding GBC C800PRO leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over GBC C800PRO krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van GBC C800PRO bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de GBC C800PRO kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met GBC C800PRO . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.