Gebruiksaanwijzing /service van het product ED2SYS-2S van de fabrikant Alto-Shaam
Ga naar pagina of 2
ITEM NO . _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ W164 N9221 W ater Street • P .O. Box 450 • Menomonee Falls, W isconsin 53052-0450 • U.S.A. PHONE : 262.251.3800 800.558.8744 U . S . A . / C A N A D A FA X : 262.251.7067 800.329.8744 U . S .
W164 N9221 W ater Street • P .O. Box 450 • Menomonee Falls, W isconsin 53052-0450 • U.S.A. PHONE : 262.251.3800 800.558.8744 U . S . A . / C A N A D A FA X : 262.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Alto-Shaam ED2SYS-2S (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Alto-Shaam ED2SYS-2S heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Alto-Shaam ED2SYS-2S vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Alto-Shaam ED2SYS-2S leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Alto-Shaam ED2SYS-2S krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Alto-Shaam ED2SYS-2S bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Alto-Shaam ED2SYS-2S kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Alto-Shaam ED2SYS-2S . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.