Gebruiksaanwijzing /service van het product GBS22HBS van de fabrikant GE
Ga naar pagina of 2
G BS 2 2 H BS G E ® E N E R GY ST A R ® 2 2 .3 C u. Ft. B o t t om- F r eez er Door R efri ger at or F or an swe rs t o y ou r M on og ra m, ® G E Pr o file ™ or G E ® ap pli an c e q ue sti ons , vis it o ur we bs it e a t ge . co m o r ca ll G E A nsw er C en te r ® s erv ic e , 800 .
G BS 2 2 H BS G E ® E N E R GY ST A R ® 2 2 . 3 Cu . Ft. Bo ttom -F r eez er Door Re frig er at or As an ENERGY STAR ® partner , GE has determined that this product meets the ENERGY STAR guidelines for energy efficiency .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat GE GBS22HBS (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen GE GBS22HBS heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens GE GBS22HBS vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding GE GBS22HBS leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over GE GBS22HBS krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van GE GBS22HBS bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de GE GBS22HBS kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met GE GBS22HBS . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.