Gebruiksaanwijzing /service van het product GSCS3KGY van de fabrikant GE
Ga naar pagina of 2
For ans wers to your Monogram, ® GE Prof ile ™ or GE ® appliance ques tions, visit our website a t ge.com or call GE Ans wer Center ® s er vice, 800.62 6.200 0. G S CS 3 K G Y G E ® 2 3 . 1 Cu . F t. Si de-B y - S i de Re fri ge r at or Ove ral l Dim ensi ons Hei ght to top of hinge (in.
GSHS5KGX GSHS3KGX Fea tu res and Benefits • Cou nt er -depth co nfigur ation - Count er -dep th con f igu ratio n mak es it possi ble to have the look of a built -in without the added expense • S .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat GE GSCS3KGY (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen GE GSCS3KGY heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens GE GSCS3KGY vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding GE GSCS3KGY leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over GE GSCS3KGY krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van GE GSCS3KGY bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de GE GSCS3KGY kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met GE GSCS3KGY . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.