Gebruiksaanwijzing /service van het product JSP39SK van de fabrikant GE
Ga naar pagina of 2
For answer s to your Monogram, ® GE Profile ™ or GE ® appliance qu estion s, visit our website at ge.com or call GE Answer Center ® s ervice, 800.62 6.2000. All GE range s are e quip ped wi th an Ant i-T ip devic e. The inst allat ion of thi s devi ce is a n impo rtan t, requi red s tep in the in stal latio n of the range .
JS P 3 9 S K G E ® 3 0" Sl ide-In Electric Rang e Specif ication Revised 9/06 320634 1 2 3 5 4 6 7 8 9 L O H I 1 2 3 5 4 6 7 8 9 L O H I 1 2 3 5 4 6 7 8 9 LO H I 1 2 3 5 4 6 7 8 9 L O H I F R O .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat GE JSP39SK (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen GE JSP39SK heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens GE JSP39SK vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding GE JSP39SK leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over GE JSP39SK krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van GE JSP39SK bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de GE JSP39SK kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met GE JSP39SK . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.