Gebruiksaanwijzing /service van het product CS-02 van de fabrikant Gemini
Ga naar pagina of 2
• 5 Channels with pre-fader LED VU meters and 3-band rotary EQ • 3 Mic, 10 Line, and 3 Phono/Line Convertible Inputs • Master , Booth, Record, and Zone RCA outputs w/ Zone device selection contr.
The input assign switches allow for the assigning of inputs to virtually any channel, giving the user the freedom t o personalize the way they control the music. The mic section features an XLR input and 3-band EQ with volume control and talkover function, top-mounted for convenience.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Gemini CS-02 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Gemini CS-02 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Gemini CS-02 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Gemini CS-02 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Gemini CS-02 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Gemini CS-02 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Gemini CS-02 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Gemini CS-02 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.