Gebruiksaanwijzing /service van het product AS200 Trio van de fabrikant Gigaset
Ga naar pagina of 2
Gigaset AS200-AS200A-AS300_AS300A_UK _ A31008-M2208-L101-2-7619 Quick start g uide AS200 - AS200 A AS300 - AS300 A GIGASET. INSPIRING C ONVERSA TION. GIGASET HELPLINE: 0845 3670812 P ack contents If y.
Gigaset AS200-AS200A-AS300_AS300 A_UK _ A31008-M2208-L101-2-7619 The handset and base at a glanc e ±V 11.12. 11:56 INT MENU The base station at a glanc e 7 6 5 1 2 3 4 11 2 3 5 7 4 6 9 13 1 The hands.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Gigaset AS200 Trio (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Gigaset AS200 Trio heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Gigaset AS200 Trio vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Gigaset AS200 Trio leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Gigaset AS200 Trio krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Gigaset AS200 Trio bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Gigaset AS200 Trio kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Gigaset AS200 Trio . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.