Gebruiksaanwijzing /service van het product 3 van de fabrikant Gilson
Ga naar pagina of 2
H igh P erfor mance P eristaltic Pump W orld Wide W eb: www .gilson.com E-mail: sales@gilson.com, service@gilson.com, training@gilson.com W orld Headquarters G ilson, Inc. 3000 W . Beltline Hwy ., P .O. Box 620027, Middleton, WI 53562-0027, USA Te lephone: (1) 800-445-7661 or (1) 608-836-1551 • F ax: (1) 608-831-4451 G ilson S.
Minipuls 3 Series ... ... the peristaltic pump, best performance ! P ulse F ree Liquid T ransfer • By driving the liquid flow with as many as 10 rollers, Minipuls 3 is able to produce smoother , pulse free flows, with excellent accuracy and precision, even at high flow rates.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Gilson 3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Gilson 3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Gilson 3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Gilson 3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Gilson 3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Gilson 3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Gilson 3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Gilson 3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.