Gebruiksaanwijzing /service van het product CSP-B van de fabrikant Greenheck
Ga naar pagina of 2
READ AND SA VE THESE INSTRUCTIONS Model SP-B Model CSP-B Ceiling Exhaust and Inline Fans PN 455480 Installation, Operation and Maintenance Manual Prepar e the Fan 1.
GREENHEC K P .O. BOX 410 SCHOFIELD, WISCONSIN 54476-0410 PH. 715-359-6171 www.greenheck.com ® SP/CSP models shown are UL and cUL listed E 33599 SP-B & CSP-B IOM FS Rev 8 March 2004 Copyright © 2004 Greenheck Fan Corp. Installation Recommendations Install the Fan - continued Wi re the Fan Attach the Grille 3.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Greenheck CSP-B (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Greenheck CSP-B heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Greenheck CSP-B vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Greenheck CSP-B leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Greenheck CSP-B krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Greenheck CSP-B bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Greenheck CSP-B kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Greenheck CSP-B . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.