Gebruiksaanwijzing /service van het product PB-430 van de fabrikant Grindmaster
Ga naar pagina of 2
Models PB-430 & PB-330 Thr ee Portion Shuttle ® Br ewers Model PB-330 Three Portion Single Shuttle ® Brewer Model PB-430 Three Portion T win Shuttle ® Brewer.
Grindmaster® Coffee Grinders and Br ewers • Espressimo® Espr esso Machines • Crathco® Hot Beverage Dispensers Crathco® Cold and Frozen Beverage Dispensers • American Metal W are® Cof fee and T ea Systems T el (502) 425-4776 • Fax (502) 425-4664 • 1-800-695-4500 (USA & Canada only) P .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Grindmaster PB-430 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Grindmaster PB-430 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Grindmaster PB-430 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Grindmaster PB-430 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Grindmaster PB-430 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Grindmaster PB-430 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Grindmaster PB-430 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Grindmaster PB-430 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.