Gebruiksaanwijzing /service van het product iSH2 van de fabrikant H2O Audio
Ga naar pagina of 4
.
.
6. Important Seal Information 7. Button P ad Contr ol Play / Pause Button Next / Fast - Forward Button Previous / Rewind Button V olume up V olume down The most important feature of iSH2 Headset Case is the Seal that forms a waterproof barrier between the base and lid of the case.
16. W arranty Coverage 17. Returns Prior to any return, a Return Authorization (RA) number must be obtained. T o receive an RA number , go online to www .h2oaudio.com/returns.php and follow the simple instructions on how to return a product. Proof of pur chase from an Authorized Dealer will be required.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat H2O Audio iSH2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen H2O Audio iSH2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens H2O Audio iSH2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding H2O Audio iSH2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over H2O Audio iSH2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van H2O Audio iSH2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de H2O Audio iSH2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met H2O Audio iSH2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.