Gebruiksaanwijzing /service van het product 02011 van de fabrikant Hasbro
Ga naar pagina of 2
FC C St a tement This device complies with Part 1 5 of the FCC Rules. Operation is subject to the following two conditions: (1)T his device may not cause harmful interference, and (2) T his device must accept any interference received, including interference that may cause undesired operation.
For more information about T iger Electronics, our products and special promotions, please visit our web site at: www .tigertoys.com Please retain instructions for future refer ence.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Hasbro 02011 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Hasbro 02011 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Hasbro 02011 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Hasbro 02011 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Hasbro 02011 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Hasbro 02011 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Hasbro 02011 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Hasbro 02011 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.