Gebruiksaanwijzing /service van het product FS-3750 van de fabrikant Hasselblad
Ga naar pagina of 2
With optimal performance at minimum cost, the new FS-3750 is guaranteed to make the best impression anywhere. The quality of the print is exceptionally high, ensuring a professional finish for all documents and graphics.
Professional print. Lovely price. FS-3750 Specifications ye s N e tW a r e Te s t e d a n d A p p r o v e d Wa rr a n t y : 2 years warranty as standard. KYOCERA guarantees the drum and developer for 3 years or 300.000 pages (whichever occurs sooner), provided each printer is used and cleaned in accordance with the ser vice instructions.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Hasselblad FS-3750 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Hasselblad FS-3750 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Hasselblad FS-3750 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Hasselblad FS-3750 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Hasselblad FS-3750 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Hasselblad FS-3750 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Hasselblad FS-3750 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Hasselblad FS-3750 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.