Gebruiksaanwijzing /service van het product DRM85LI van de fabrikant HHB comm
Ga naar pagina of 2
FLASHMIC NEWS UPDA TE, IBC/AES 2007 DRM85LI DRM85-CLI FlashMic family expands with new line input equipped models MP3 COMP A TIBILITY New FlashMic Manager software release enables mp3 file production .
HHB Communications Ltd 73-75 Scrubs Lane, London NW10 6QU, UK T +44 (0)20 8962 5000 E sales@hhb.co.uk W www.hhb.co.uk In the USA, Central & South America: Sennheiser Electronic Corporation T 860 434 9190 E HHB-Sales@sennheiserusa.com W www.sennheiserusa.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat HHB comm DRM85LI (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen HHB comm DRM85LI heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens HHB comm DRM85LI vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding HHB comm DRM85LI leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over HHB comm DRM85LI krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van HHB comm DRM85LI bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de HHB comm DRM85LI kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met HHB comm DRM85LI . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.