Gebruiksaanwijzing /service van het product RAM80QH4 van de fabrikant Hitachi
Ga naar pagina of 29
SPLIT TYPE AIR CONDITIONER INDOOR UNITS/OUTDOOR UNIT RAD 2 5QH4 RAD 4 0QH4 û CH RAF2 5 NH4 RAF5 0 NH4 RAM 7 0QH4 RAM 8 0QH4 RAM70QH4 (MULTIZONE 70H) RAM80QH4 (MULTIZONE 80H) RAF25NH4 RAF50NH4 RAD25QH.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
▲.
▲.
.
▲.
▲.
.
.
.
.
.
.
Hitachi, Ltd. Tokyo, Japan International Sales Division THE HITACHI ATAGO BUILDING, No. 15 – 12 Nishi Shinbashi, 2 – Chome, Minato – Ku, Tokyo 105 - 8430, Japan.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Hitachi RAM80QH4 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Hitachi RAM80QH4 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Hitachi RAM80QH4 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Hitachi RAM80QH4 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Hitachi RAM80QH4 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Hitachi RAM80QH4 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Hitachi RAM80QH4 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Hitachi RAM80QH4 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.