Gebruiksaanwijzing /service van het product HAWF2041 van de fabrikant Holmes
Ga naar pagina of 2
TROUBLESHOOTING PLEASE READ AND SA VE THESE IMPOR T ANT INSTRUCTIONS Owner’ s Guide HA WF2041 W ARRANTY INFORMA TION 3 YEAR LIMITED W ARRANTY Sunbeam Products, Inc.
COMFOR T CONTROL THERMOST A T INSTRUCTIONS Y our window fan is equipped with a Comfort Control Thermostat that automatically turns the fan on and off depending on your preset comfort level. • For the fan to turn on, the thermostat must be set at a temperature higher than the current room temperature.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Holmes HAWF2041 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Holmes HAWF2041 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Holmes HAWF2041 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Holmes HAWF2041 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Holmes HAWF2041 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Holmes HAWF2041 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Holmes HAWF2041 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Holmes HAWF2041 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.