Gebruiksaanwijzing /service van het product HCH159 van de fabrikant Holmes
Ga naar pagina of 2
W ARRANTY INFORMA TION 1 YEAR LIMITED W ARRANTY Sunbeam Products, Inc. doing business as Jarden Consumer Solutions or if in Canada, Sunbeam Corporation (Canada) Limited doing business as Jarden Consum.
PLEASE READ AND SA VE THESE IMPOR T ANT SAFETY INSTRUCTIONS FEA TURES - OPERA TIONS CLEANING/MAINTENANCE During Season Care: Always unplug the heater , before moving or cleaning. 1. Carefully wipe the unit with a soft, damp cloth. Please be very cautious near the motor and heating elements.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Holmes HCH159 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Holmes HCH159 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Holmes HCH159 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Holmes HCH159 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Holmes HCH159 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Holmes HCH159 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Holmes HCH159 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Holmes HCH159 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.