Gebruiksaanwijzing /service van het product 982 van de fabrikant HP (Hewlett-Packard)
Ga naar pagina of 12
OWNER’S MANUAL ECONO-MIZER GRAIN SPREADERS Models 982, 986 & 996 PNEG-1139 PNEG-1139 Date: 10-8-07.
.
3 Safety Econo-Mizer This manual contains information that is import ant for you, the owner/operator , to know and understand. This information relates to protecting personal safety and preventing equipment problems .
4 Econo-Mizer 1. Disconnect all power before servicing or adjusting. Have bin properly grounded. 2. Do not enter a bin while the unit is operating without proper eye protection. 3. Do not attempt to service or adjust the unit from a ladder unless the ladder is secured to another piece of equipment or to the bin.
5 Installation and Operation Econo-Mizer Figure 1: Hanger Brackets and Chains The hanger brackets should be positioned equally spaced around the outer fill hole lip of the bin. Do not tighten the bracket hardware until the spreader has been installed and leveled.
6 Installation and Operation Econo-Mizer INST ALLA TION Use T ables A & B to determine the proper size of fuse protection and the length and size of wiring required. Portable extension cords, if used, should be as short as possible to minimize voltage drop.
7 Installation and Operation Econo-Mizer ADJUSTMENT & OPERA TION OF CONE HOPPER BAFFLE The cone hopper baffle is used to restrict the entering grain and slow it down enough to ensure that the cone will always be full and overflowing with grain.
8 Parts Econo-Mizer Models 982, 986, & 996 Econ-Mizer Grain Spreaders.
9 Parts Econo-Mizer MODELS 982, 986 & 996 ECONO-MIZER GRAIN SPREADERS PARTS LIST Re f. P a r t No . P a rt No. P a rt No . De s cr i p t i o n No. 982 986 996 982 986 996 1 301A 0 110 301A 011 0 3.
10 T rouble Shooting Guide Econo-Mizer Grain is high on one side of bin. a. Spreader is not hung level. b. Grain is not hitting the center of the baffle c. The baffle is too high causing the grain to slide of f one side. d. The flow of grain is not adequate to fill the center hopper , see instructions for cone baffle hopper .
The GSI Gr oup, Inc. W arranty THE GSI GROUP , INC. (“GSI”) W ARRANTS ALL PRODUCTS WHICH IT MANUF ACTURES TO BE FREE OF DEFECTS IN MA TERIAL AND WORKMANSHIP UNDER NORMAL USAGE AN D CONDITIONS FOR A PERIOD OF 12 MONTHS AFTER RET AIL SALE TO THE ORIGINAL END USER.
This Equipment shall be installed in accordance with the cur r ent installa tion codes and a pplicable regulations which should be carefully followed in all cases.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat HP (Hewlett-Packard) 982 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen HP (Hewlett-Packard) 982 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens HP (Hewlett-Packard) 982 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding HP (Hewlett-Packard) 982 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over HP (Hewlett-Packard) 982 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van HP (Hewlett-Packard) 982 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de HP (Hewlett-Packard) 982 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met HP (Hewlett-Packard) 982 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.