Gebruiksaanwijzing /service van het product IPAQ 500 van de fabrikant HP
Ga naar pagina of 2
HP i PAQ 500 Series Voice Messenger It’s small in size – but don’t be f ooled. It’s big on functionality! Work in motion Take your office with you on the road with built in productivity apps and office functionality.
HP i P AQ 500 Series Voice Messenge r Integrated wireless • Smartphone with 12-function keys • Integrated Quad band GSM/GPRS/EDGE wireless radio with auto matic band transition 1,2,4, • Integrated WiFi – 802.11 b/g with WPA2 security • Integrated Bluetooth® v1.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat HP IPAQ 500 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen HP IPAQ 500 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens HP IPAQ 500 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding HP IPAQ 500 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over HP IPAQ 500 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van HP IPAQ 500 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de HP IPAQ 500 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met HP IPAQ 500 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.