Gebruiksaanwijzing /service van het product HOTR van de fabrikant IBM
Ga naar pagina of 13
z/TPF HOTX Driver (HOTR/HOTS/HS64) User's Guide © Copyright IBM Corp. 2006.
This page intentionally left blank. Last Updated 6/5/2006 2 HOTX Driver User's Guide © Copyright IBM Corp. 2006.
ZTEST HOTR/HOTS/HS64 The HOTX driver suite contains the HOTR, HOTS and HS64 drivers. The HOTR driver tests the TPF DASD supports by creating a 'hot record' (default using #HOTREC ) to blast channels and test cache. The instances created by the HOTR driver stresses the DASD system by repeatedly finding and filing the ‘hot record’.
STOp stops the driver on the ordinal number specified. STAT queries the status of the ordinal number specified. FIleadd uses the address specified as the address of the ‘hot record’. Note: The FILEADDR parameter overrides the FACID pa rameter. FAcid uses the FACE ID specified as the FACE ID of the ‘hot record’.
HOTS/HS64 Format >>--ZTEST--+----+----- --+--HOT S-+---------------------------------------> ' - i -' ' --HS64-' .- Ordinal-0-.
All indicates to use all record ordinal numbers defined (i.e. 0x00-0x13 ). This parameter cannot be specified with the FILEADDR parameter. FCt specifies functional test mode. NOFCt specifies system test mode. Help displays the correct syntax of the command.
BSOs HS64 driver segment qht6.asm app_drvs.mak QHT6 Called by QHT1 when HOTS is running HOTS driver segment qht3.asm app_drvs.mak QHT3 HOTS driver segment qht2.asm app_drvs.mak QHT2 HOTR driver segment qht1.asm app_drvs.mak QHT1 HOTR driver segment qht0.
GETCC D7 FILNC D7 WAITC y STATE 6: No VFA buffer y STATE 7: VFA-S lock pending, BCA queue, use D4/D5 CRUSA FINDC FINDC y STATE 8: VFA-S lock pending, no BCA queue, use D5 CRUSA FINDC y STATE 9: VFA bu.
SERVICE 6: FILSC VS=YES, RID=xx SERVICE 7: FILUC VS=YES, RID=xx SERVICE 8: FILUC VS=NO RID=xx SERVICE 9: UNFRC VS=NO RID=xx SERVICE 10: UNFRC VS=YES RID=xx SERVICE 11: FINHC VS=YES RID=0 SERVICE 12: F.
ZTEST HOTR START HOTR0009I Driver started for FACE ID: #HOTREC ordinal: 00000000+ ZTEST 2 HOTR START HOTR0009I Driver started for FACE ID: #HOTREC ordinal: 00000000+ ZTEST HOTR START O-4 HOTR0009I Dri.
ZTEST HOTR START O-14 HOTR0002E Ordinal number too high- must be 0x0-0x13+ ZTEST HOTR START FILEADD-00000000CC03A802 O-1 BPKD0061E 07.33.16 ZHOTR, TOO MANY CHARACTERS IN FILEADD PARAMETER+ Normal Cases: (HOTS/HS64) ZTEST HOTS HELP CSMP0099I 09.28.09 010000-B ZTEST HOTS HELP+ CSMP0097I 09.
The file-count is: 00007913 Snippets active - last was STATE: 0004 SERVICE: 0001 This record is not running EHT This record is running SVT Mode+ ZTEST HOTR STAT HOTR0030I STATUS was requested for FACE ID #HOTREC Ordinal 00000000+ CSMP0097I 16.
References For more information about reading syntax diagrams, also referred to as railroad diagrams, see Accessibility information in the TPF Product Information Center.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat IBM HOTR (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen IBM HOTR heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens IBM HOTR vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding IBM HOTR leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over IBM HOTR krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van IBM HOTR bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de IBM HOTR kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met IBM HOTR . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.