Gebruiksaanwijzing /service van het product iHM1 van de fabrikant iHome
Ga naar pagina of 2
Limited 90-Day W arranty iHome Products, a division of SDI T echnologies Inc. (her eafter referred to as SDI T echnologies), warrants this product to be free from defects in workmanship and materials, under normal use and conditions, for a period of 90 days from the date of original purchase.
Limited 90-Day W arranty iHome Products, a division of SDI T echnologies Inc. (her eafter referred to as SDI T echnologies), warrants this product to be free from defects in workmanship and materials, under normal use and conditions, for a period of 90 days from the date of original purchase.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat iHome iHM1 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen iHome iHM1 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens iHome iHM1 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding iHome iHM1 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over iHome iHM1 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van iHome iHM1 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de iHome iHM1 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met iHome iHM1 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.