Gebruiksaanwijzing /service van het product NS-DP3CH van de fabrikant Insignia
Ga naar pagina of 2
Features Quick Setup Guide NS-DP3CH Infocast™ Internet Media Display Congratulations on your purchase of a high-quality Insignia product. Your Infocast™ Internet Media Display features state-of-the-art technology and is designed for reliable and trouble-free performance.
3 Set the time zone 1 T ap anywhere on the map to z oom in on that area. T ap the magnifying glass in the lower left corner to z oom out. 2 T ap a red dot to see the city's name . If the cit y is in y our time zone, tap OK . The Time zone screen opens.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Insignia NS-DP3CH (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Insignia NS-DP3CH heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Insignia NS-DP3CH vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Insignia NS-DP3CH leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Insignia NS-DP3CH krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Insignia NS-DP3CH bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Insignia NS-DP3CH kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Insignia NS-DP3CH . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.