Gebruiksaanwijzing /service van het product NS-G3DSVC102-C van de fabrikant Insignia
Ga naar pagina of 2
P ACKA GE CONTENTS • V ault case • Quick Setup Guide FEA TURES • Prot ects your 3DS or 3DS XL from damage • Holds your games, SD cards , and stylus • Easy to install and remov e INSERTING YOUR 3DS OR 3DS XL 1 Slide the latch, then lift the cover to open the case.
STORING YOUR GAMES AND ACCESSORIES • Gently push your games, SD cards, and stylus into the slots until you hear a click. ONE-YEAR LIMITED W ARRANT Y Visit www.insig niaproducts.com for details . C ONT A C T INSIGNIA: For cust omer service, call 1-877-467-4289 (U.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Insignia NS-G3DSVC102-C (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Insignia NS-G3DSVC102-C heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Insignia NS-G3DSVC102-C vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Insignia NS-G3DSVC102-C leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Insignia NS-G3DSVC102-C krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Insignia NS-G3DSVC102-C bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Insignia NS-G3DSVC102-C kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Insignia NS-G3DSVC102-C . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.