Gebruiksaanwijzing /service van het product NS-L7HTV-10A van de fabrikant Insignia
Ga naar pagina of 2
Actual product may vary from image shown. Quick S etup Guide NS -L 7 HT V- 10 A TV Step 1 Getting to know y our TV and connecting your devices Check out the front , side, and back panels to familiariz e yourself with button con trols and connection options.
ENGLISH 09-0339 Step 4 Charging the built-in ba tter y Note : There is no standby mode for this T V , because it runs on a rechargeable batt er y . T urn o your TV before charging the batt er y . C onnec t the supplied A C adapter . Charging starts, and the POWER ON/CHG indicator is r ed.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Insignia NS-L7HTV-10A (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Insignia NS-L7HTV-10A heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Insignia NS-L7HTV-10A vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Insignia NS-L7HTV-10A leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Insignia NS-L7HTV-10A krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Insignia NS-L7HTV-10A bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Insignia NS-L7HTV-10A kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Insignia NS-L7HTV-10A . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.