Gebruiksaanwijzing /service van het product IQ50 van de fabrikant KEF Audio
Ga naar pagina of 12
Part No.K290223ML Issue 2: August 2008 5 GP Acoustics (UK) Ltd., Eccleston Road, T ovil, Maidstone, K ent, ME15 6QP U.K. T el: + 44 (0)1622 672261 Fax: + 44 (0)1622 750653 GP Acoustics (US) Inc .
(GB) Fault Finding - (1) Problem / (2) Action / (3) Cause (PL) Rozwiązywanie problemów — (1) Problem / (2) Działanie / (3) Przyczyna (RU) (GR) R L R L C L R HF LF MF C 4 (GB) Intermitent sound (P.
(GB) Fault Finding - (1) Problem / (2) Action / (3) Cause (PL) Rozwiązywanie problemów — (1) Problem / (2) Działanie / (3) Przyczyna (RU) (GR) R L R L C L R HF LF MF C 4 (GB) Intermitent sound (P.
(GB) Connections (PL) Połączenia (RU) (GR) (J P ) (CN) (TC) (K) 3 CENTRE CENTRE CENTRE Single wire connections (PL) Połączenia kablami pojedynczymi (RU) (GR) (JP) (CN) (TC) (K) Bi-wir ed connectio.
(GB) Connections (PL) Połączenia (RU) (GR) (J P ) (CN) (TC) (K) 3 CENTRE CENTRE CENTRE Single wire connections (PL) Połączenia kablami pojedynczymi (RU) (GR) (JP) (CN) (TC) (K) Bi-wir ed connectio.
3 (GB) Connections (F) Connexions (D) Anschlüsse (I) Collegamenti (ES) Conexiones (P) Ligações (NL) Aansluitingen (DK) Forbindelser RIGHT LEFT RIGHT LEFT RIGHT LEFT Single wire connections (F) Connexion à un fil. (D) Einzel-Kabelanschlüsse. (I) Connessioni “single wire”.
3 (GB) Connections (F) Connexions (D) Anschlüsse (I) Collegamenti (ES) Conexiones (P) Ligações (NL) Aansluitingen (DK) Forbindelser RIGHT LEFT RIGHT LEFT RIGHT LEFT Single wire connections (F) Connexion à un fil. (D) Einzel-Kabelanschlüsse. (I) Connessioni “single wire”.
3 (GB) Connections (PL) Połączenia (RU) (GR) (J P ) (CN) (TC) (K) RIGHT LEFT RIGHT LEFT RIGHT LEFT Single wire connections (PL) Połączenia kablami pojedynczymi (RU) (GR) (JP) (CN) (TC) (K) Bi-wir .
3 (GB) Connections (PL) Połączenia (RU) (GR) (J P ) (CN) (TC) (K) RIGHT LEFT RIGHT LEFT RIGHT LEFT Single wire connections (PL) Połączenia kablami pojedynczymi (RU) (GR) (JP) (CN) (TC) (K) Bi-wir .
(GB) Fault Finding - (1) Problem / (2) Action / (3) Cause (F) Depannage - (1) Problème / (2) Action / (3) Cause (D) Fehlersuche - (1) Pr oblem / (2) Maßnahme / (3) Ursache (I) Individuazione delle a.
(GB) Fault Finding - (1) Problem / (2) Action / (3) Cause (F) Depannage - (1) Problème / (2) Action / (3) Cause (D) Fehlersuche - (1) Pr oblem / (2) Maßnahme / (3) Ursache (I) Individuazione delle a.
Part No.K290223ML Issue 2: August 2008 5 GP Acoustics (UK) Ltd., Eccleston Road, T ovil, Maidstone, K ent, ME15 6QP U.K. T el: + 44 (0)1622 672261 Fax: + 44 (0)1622 750653 GP Acoustics (US) Inc .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat KEF Audio IQ50 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen KEF Audio IQ50 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens KEF Audio IQ50 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding KEF Audio IQ50 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over KEF Audio IQ50 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van KEF Audio IQ50 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de KEF Audio IQ50 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met KEF Audio IQ50 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.