Gebruiksaanwijzing /service van het product AS-1 van de fabrikant Andis Company
Ga naar pagina of 2
4. Empuje hacia abajo las cuchillas de reemplazo con firmeza hasta que se traben firmemente en su posición. 5. Deslice suavemente el conjunto hacia abajo hasta que escuche que se traba en su posición.
la piel a un ángulo de 90 grados y muévala hacia abajo. Evite agotar la batería manteniendo la recortadora de acabado en su posición de apagado cuando no esté en uso. SUGERENCIAS P ARA AFEIT AR 1. Mantenga la unidad limpia y seca en todo momento.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Andis Company AS-1 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Andis Company AS-1 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Andis Company AS-1 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Andis Company AS-1 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Andis Company AS-1 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Andis Company AS-1 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Andis Company AS-1 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Andis Company AS-1 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.