Gebruiksaanwijzing /service van het product TKR-750 van de fabrikant Kenwood
Ga naar pagina of 2
CONVENTIONAL REPEA TER OPERA TION T he TKR-750/850 are “community repeater -ready” with a built-in internal 16 QT/DQT group controller an d programmable repeater functions such as CW T ransmitter ID , Hang-Timer , T ime-Out-T imer and Repeat Enable/Disable K ey .
* Not all accessories may be available , please contact dealers for details. ADS#44807 Printed in USA ■ KMC-27A Microphone (with Noise Canceling) ■ KMC-27B Microphone ■ KMC-9C Desktop Microphone.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Kenwood TKR-750 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Kenwood TKR-750 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Kenwood TKR-750 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Kenwood TKR-750 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Kenwood TKR-750 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Kenwood TKR-750 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Kenwood TKR-750 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Kenwood TKR-750 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.