Gebruiksaanwijzing /service van het product Image S3 van de fabrikant Klipsch
Ga naar pagina of 2
c Image S3 Headphones Ow ner 's Manual 1012276 1) I f you he ar ri ngin g or exp eri enc e pain o r dis comf or t in yo ur ear s dur ing o r af ter usi ng any in -e ar aud io pro duc t, t hat is a s ign yo u are li ste ning to o lou d.
1) H vis du hører ringen for ørene, eller du oplever smerte eller ubehag i dine ører und er elle r ef ter at h ave br ugt no get a udio prod uk t i øre t, er de t et teg n på, at du ly t ter m ed lyd st yr ken fo r højt .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Klipsch Image S3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Klipsch Image S3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Klipsch Image S3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Klipsch Image S3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Klipsch Image S3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Klipsch Image S3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Klipsch Image S3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Klipsch Image S3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.