Gebruiksaanwijzing /service van het product IMAGES2M van de fabrikant Klipsch
Ga naar pagina of 2
Imag e S2m Headphone + Mic Ow ner 's Man ual 3502 W oodview T race Indianapolis, IN 46268 1 -800-KLIPSCH • klipsch.com 1) I f you he ar rin ging or e xper ienc e pain o r disc omf ort i n your e ars du ring o r af ter usi ng any in -ea r audio p rod uct, t hat is a s ign yo u are lis teni ng too l oud.
1) Hv is du hø rer rin gen fo r ørene , eller du o pleve r smer te ell er ube hag i dine ø rer und er eller e ft er at have b rug t noge t audio prod uk t i øret, e r det et t egn på , at du ly t ter me d lyds ty rken f or høj t.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Klipsch IMAGES2M (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Klipsch IMAGES2M heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Klipsch IMAGES2M vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Klipsch IMAGES2M leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Klipsch IMAGES2M krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Klipsch IMAGES2M bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Klipsch IMAGES2M kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Klipsch IMAGES2M . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.