Gebruiksaanwijzing /service van het product KAI-02150 van de fabrikant Kodak
Ga naar pagina of 2
PRODUCT SUMMARY KODAK KAI-02150 IMAGE SENSOR 1920 (H) X 1080 (V) PROGRESSIVE SCAN INTERLINE CCD IMAGE SENSOR DESCRIPTION The KODAK KAI-02150 I mage Sensor is a 1920 ( H) x 1080 (V) resolution, 2/3” optica l format, progressive scan interline CCD.
ORDERING INFORMATION Catalog Number Product Name De scription Marking Code 4H2039 KAI-02150 -AAA-JR-BA Monochrome, No Microlens, PGA Package, Taped Clear Cover Glass with AR co ating (both sides), Sta.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Kodak KAI-02150 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Kodak KAI-02150 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Kodak KAI-02150 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Kodak KAI-02150 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Kodak KAI-02150 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Kodak KAI-02150 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Kodak KAI-02150 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Kodak KAI-02150 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.