Gebruiksaanwijzing /service van het product AP9620 van de fabrikant APC
Ga naar pagina of 2
Legacy Communications SmartSlot TM Card (AP9620) — Inst allation and S t art-up Guide Wa r n i n g : The Legacy Communications SmartSlot Card must only be used in a UPS that ha s an RJ-45 co nnector used for serial communicati ons. These units also have plastic tabs extending from the SmartSlot.
Customer support and warranty informatio n is available at the APC W eb site, www .apc.com . © 2010 APC by Schneider Electric. APC, the APC logo, and UPS-link SmartSlot Card are owned by Schneider Electric I ndustries S.A.S., American Power Conversi on Corporation, or th eir affiliated companies.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat APC AP9620 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen APC AP9620 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens APC AP9620 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding APC AP9620 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over APC AP9620 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van APC AP9620 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de APC AP9620 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met APC AP9620 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.