Gebruiksaanwijzing /service van het product LER 6949 van de fabrikant Learning Resources
Ga naar pagina of 8
® ™ 3 + Ages For 1–3 play ers Elect ronic Play Mat Use an d Care Guide LER 6949.
Vo l u me Speaker Activity 1 Cookie Count Activity 2 Find the Cookie Activity 3 What’ s Next? Activity 4 More or Less Learning to count is fun with the Counting Cookies ™ Electronic Play Mat This interac tive elec tronic mat teaches and rei nforces number identi f ication, number sense, early addition and subtr ac tion, and sequenci ng skills.
3 Getting Started BASIC CONTROLS ON/OFF switch – This switch turns the unit ON or OFF . A CTIVITY but tons – There are four ac tivit y but tons on the mat. Press each one to s tar t that ac tivit y . T o exit the current ac tivit y or s tar t a new one, pre ss any of these but tons.
Activity 1 – Cookie Count Press the but ton to begin. Let’ s count the cookies! Lis ten and count along. Star t on the zero (0) cookie. As the unit a nnounces the numbers in order , press or s tep on them, all the way to ten (10).
5 Activity 3 – What’s Next? Press the but ton to begin. Let’ s prac tice counting. Af ter the game calls out three numbers in sequence (2…3...4), tr y to f ind the cookie that comes next! Lis ten carefully .
6 For exampl e, if you step on the three (3) cookie, and the unit asks you to f ind a cookie with four more candy dots, you should press or s tep on the seven (7) cookie.
7 Battery Car e and Maintenance T ips • Use (4) four AA bat teries. • Be sure to inser t bat teries correc tl y (with adult super vision) and always follow the toy an d bat ter y manufac turer ’ s ins truc tions. • Do not mix alkaline, standard (carbon-zinc), or rechargeable (nick el-cadmium) bat teries.
Look for these other gr eat products fr om Learning Resour ces ® : LER 0047 Math Mat Challenge ™ LER 6917 Number Fun Farm LER 6918 Over & Under The Sea ™ Informatio n to User: NOTE: This equipment has been tested and found to comply within the limits for a Class B digital device, pursuant to Par t 15 of the FCC Rules.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Learning Resources LER 6949 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Learning Resources LER 6949 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Learning Resources LER 6949 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Learning Resources LER 6949 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Learning Resources LER 6949 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Learning Resources LER 6949 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Learning Resources LER 6949 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Learning Resources LER 6949 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.