Gebruiksaanwijzing /service van het product 3G van de fabrikant Lensbabies
Ga naar pagina of 2
5 Hand P osition With both thumbs behind the c amer a place t wo ngers o f your le ft hand and your right ring nger on the F ocusing Collar ne xt t o the Fine F ocus Knobs. Bef ore f ocusing, c enter the Fine F oc us Knobs in the middle of their r ange , midw ay be tw een the Metal Rods .
Fine F ocus Lock Fir st out 9 in Aft er locking y our Lensbab y , rot ate the Fine F oc us Ring to ne t une your fr ont t o back f ocus. Once y our focus is s et y ou are r eady t o st art photogr aphing. Fine T une the Tilt twist If neces sary , ro tat e the Metal R ods to adjus t the tilt and slightly mov e y our sw eet spot.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Lensbabies 3G (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Lensbabies 3G heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Lensbabies 3G vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Lensbabies 3G leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Lensbabies 3G krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Lensbabies 3G bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Lensbabies 3G kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Lensbabies 3G . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.