Gebruiksaanwijzing /service van het product E 330 van de fabrikant Lexmark
Ga naar pagina of 2
Big laser performance for your gr owing needs! ■ Up to 26 ppm, A4 mono laser , < 8 seconds to first page ■ 200 MHz processor , 32 MB of memory , 1200x1200 dpi ■ New space-saving design ■ Co.
E 330 JUNE / 2004 - PN 8047018 Big performance in a small package! With the smallest footprint in its class, Le xmark’ s E330 laser is big ev er ywhere you need it to be. With a 200 MHz processor and unsurpassed 32 MB of memor y , it makes light w ork of e v en y our most complex print jobs.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Lexmark E 330 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Lexmark E 330 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Lexmark E 330 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Lexmark E 330 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Lexmark E 330 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Lexmark E 330 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Lexmark E 330 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Lexmark E 330 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.