Gebruiksaanwijzing /service van het product 350 van de fabrikant Liebert
Ga naar pagina of 2
P o werSur e ™ PSA Quick-S tart Guide for 350-1000V A; 120V W HAT ’ S I N T HE B OX • Quick-S tart guide • PowerSure family user manual on CD (also at www .lieb ert.com ) • Warranty card • MultiLink ™ software CD • MultiLink serial cable (M3LS9P9S), 10 ft.
SL -23 2 70QS ( 9 /0 3) Rev . 0 T ROUBLESHOOTING The information below indicates various sympt oms a user may encounter in the event the PowerSure PSA experiences a problem. Use this information to determine whether external factors ca used the problem.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Liebert 350 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Liebert 350 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Liebert 350 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Liebert 350 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Liebert 350 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Liebert 350 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Liebert 350 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Liebert 350 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.