Gebruiksaanwijzing /service van het product PS120A van de fabrikant Liebert
Ga naar pagina of 2
Proc ess Flu id Ch ill er Desi gne d for Marco ni Medi cal Infi nion 1.5T , PD30 00 1 Keeping Bus iness in Busi ness Process Fluid Chiller Designed for Marconi Medical Infinion 1.5T , PD3000 • Dedicat ed, equipme nt-matched cooling sup plies the prop er temperat ure and water fl ow year round.
Proc ess Flu id Ch ill er Desi gne d for Marco ni Medi cal Infi nion 1.5T , PD30 00 2 1050 De arborn Dr ive P .O. Box 29 186 Columb us, OH 43 229 Phone: 80 0.877.922 2 Fax: 6 14.841.60 22 Via Leonardo Da Vinci 8 Zona Ind ustr ial e T ogna na 35028 P iove D i Sacco Italy Phone: 39 .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Liebert PS120A (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Liebert PS120A heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Liebert PS120A vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Liebert PS120A leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Liebert PS120A krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Liebert PS120A bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Liebert PS120A kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Liebert PS120A . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.