Gebruiksaanwijzing /service van het product MS2RA van de fabrikant LST
Ga naar pagina of 2
© LABOR STRAUSS SICHERUNGSANLAGENBAU GMBH • A-1231 WIEN • WIEGELESTRASSE 36 • TEL +43 1 52114-0 • FAX +43 1 52114-27 OFFICE@LST.AT • WWW.LST.AT • ALL RIGHTS RESERVED MS1R-MS2RA_DBL_LST_EN_0911.PDF • PAGE 1 A Building Safety. Building Security.
© LABOR STRAUSS SICHERUNGSANLAGENBAU GMBH • A-1231 WIEN • WIEGELESTRASSE 36 • TEL +43 1 52114-0 • FAX +43 1 52114-27 OFFICE@LST.AT • WWW.LST.AT • ALL RIGHTS RESERVED MS1R-MS2RA_DBL_LST_EN_0911.PDF • PAGE 2 A Building Safety. Building Security.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat LST MS2RA (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen LST MS2RA heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens LST MS2RA vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding LST MS2RA leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over LST MS2RA krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van LST MS2RA bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de LST MS2RA kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met LST MS2RA . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.