Gebruiksaanwijzing /service van het product ProSeries PS-1018 van de fabrikant AquaBrew
Ga naar pagina of 2
200º F Brewing T emperature Pulsation Brew Method Safety Brewing Light Ready and On/Off Lights Leak Detection Shut Off T ension Mount Brew Rail System Hot Water Spigot 3 Y ear Limited W arranty Stand.
PS-1018 Granite* Shown with optional Ultimate Servers™ C C US US LISTED LISTED ‘Morning Fresh’ cof fee all day long ™ Safety brew ing ligh t lets you know when it’ s safe to pull ou t the brew cone. Re duces risk of scalds or spi lls. Pulsat ion brew method for co nsiste nt coffee flav or .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat AquaBrew ProSeries PS-1018 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen AquaBrew ProSeries PS-1018 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens AquaBrew ProSeries PS-1018 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding AquaBrew ProSeries PS-1018 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over AquaBrew ProSeries PS-1018 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van AquaBrew ProSeries PS-1018 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de AquaBrew ProSeries PS-1018 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met AquaBrew ProSeries PS-1018 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.