Gebruiksaanwijzing /service van het product 3SBARE van de fabrikant Marvel
Ga naar pagina of 12
Installation Operation and Maintenance Instructions R efrigerated Beverage Center 3SBARE , 6SBARE & 8SBARE MARVEL REFRIGERA TED BEVERA GE CENTER.
Remove P ackaging Y our refrigerated beverage center has been packed for ship- ment with all parts that could be damaged by movement securely fastened.
INST ALLING Y OUR BEVERAGE CENTER 2 Figure 1 Electrical Connection Use nominal 115 VA C, 60 Hz only . DO NO T USE AN EXTENSION CORD . Grounding Method This product is factory equipped with a power supply cord that has a three-pronged, grounded plug.
Start Y our Appliance Y our appliance will start upon initial plug-in. The LED will flash amber upon initial plug-in due to your unit being powered-on at the factory to verify performance and then powered-off.
3SBARE BEVERA GE CENTER FEA TURES 4 Insert Wine Bottles The wine rack roll-out shelf holds four (4) bottles. See Fig- ure 4 for typical wine bottle orientation.
6SBARE BEVERA GE CENTER FEA TURES 5 Insert Wine Bottles The six (6) roll-out shelves each hold eight (8) bottles. See Figure 7 for typical wine bottle spacing . T all bottles should not be loaded on the bottom rack because they may pre- vent the door from closing.
8SBARE BEVERA GE CENTER FEA TURES 6 Insert Wine Bottles The six (6) roll-out shelves each hold eight (8) bottles. See Figure 10 for typical wine bottle spacing . T all bottles should not be loaded on the bottom rack because they may prevent the door from closing.
CARE AND CLEANING OF Y OUR BEVERA GE CENTER Condenser The condenser tubing inside the cabinet does not require frequent cleaning; however , satisfactory cooling depends on adequate ventilation over the coils. Be sure that noth- ing obstructs the required air flow openings in front of the cabinet.
TROUBLESHOO TING Y OUR BEVERA GE CENTER 8 Before Calling for Service Before calling for service, check the troubleshooting table on this page. This table lists possible problems that you can remedy without difficulty to avoid an unnecessary service call.
OBT AINING SERVICE FOR Y OUR BEVERAGE CENTER If Y ou Do Need Service If you do need service, contact your dealer or Marvel Indus- tries. In any correspondence, refer to the model number and serial number of your unit which is located on the upper left hand side of the wall liner .
HOUSEHOLD PRODUCT W ARRANTY 10 Entire Product Limited One Y ear P arts and Labor W arranty Marvel warrants that it will supply all necessary parts and labor to repair or replace in the end user ’s h.
Marvel Industries P .O. Box 997 Richmond, IN 47375-0997 800.428.6644 An AGA Company 41010407 Rev . C 03.03.08 www .lifeluxurymarvel.com All specifications and product designs subject to change without notice.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Marvel 3SBARE (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Marvel 3SBARE heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Marvel 3SBARE vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Marvel 3SBARE leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Marvel 3SBARE krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Marvel 3SBARE bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Marvel 3SBARE kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Marvel 3SBARE . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.