Gebruiksaanwijzing /service van het product 6OSWCE van de fabrikant Marvel Industries
Ga naar pagina of 10
Installation Operation and Maintenance Instructions Outdoor R efrigerated Wine Cellar 6OSWCE MARVEL OUTDOOR REFRIGERA TED WINE CELLAR.
Remove P ackaging Y our outdoor wine cellar has been packed for shipment with all parts that could be damaged by movement securely fas- tened. Before using, be sure all packing materials and tape have been removed. Important Keep your carton packaging until your wine cabinet has been thoroughly inspected and found to be in good condition.
INST ALLING Y OUR OUTDOOR WINE CELLAR Select Location The proper location will ensure peak performance of your appliance. Choose a location where the unit will be out of direct sunlight and away from heat sources.
Start Y our Appliance Y our appliance will start upon initial plug-in. The LED will flash amber upon initial plug-in due to your unit being powered-on at the factory to verify performance and then powered-off.
6OSWCE WINE CELLAR FEA TURES 4 Insert Wine Bottles The six (6) roll-out shelves each hold eight (8) bottles. See Figure 3 for typical wine bottle spacing . T all bottles should not be loaded on the bottom rack because they may pre- vent the door from closing.
CARE AND CLEANING OF Y OUR OUTDOOR WINE CELLAR Condenser The condenser tubing inside the cabinet does not require frequent cleaning; however , satisfactory cooling depends on adequate ventilation over the coils. Be sure that noth- ing obstructs the required air flow openings in front of the cabinet.
TROUBLESHOO TING Y OUR OUTDOOR WINE CELLAR 6 Before Calling for Service Before calling for service, check the troubleshooting table on this page. This table lists possible problems that you can remedy without difficulty to avoid an unnecessary service call.
OBT AINING SERVICE FOR Y OUR OUTDOOR WINE CELLAR If Y ou Do Need Service If you do need service, contact your dealer or Marvel Indus- tries. In any correspondence, refer to the model number and serial number of your unit which is located on the upper left hand side of the wall liner .
HOUSEHOLD PRODUCT W ARRANTY 8 Entire Product Limited One Y ear P arts and Labor W arranty Marvel warrants that it will supply all necessary parts and labor to repair or replace in the end user ’s ho.
Marvel Industries P .O. Box 997 Richmond, IN 47375-0997 800.428.6644 An AGA Company 41010819 Rev . B 03.03.08 www .lifeluxurymarvel.com All specifications and product designs subject to change without notice.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Marvel Industries 6OSWCE (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Marvel Industries 6OSWCE heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Marvel Industries 6OSWCE vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Marvel Industries 6OSWCE leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Marvel Industries 6OSWCE krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Marvel Industries 6OSWCE bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Marvel Industries 6OSWCE kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Marvel Industries 6OSWCE . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.