Gebruiksaanwijzing /service van het product MLS 50 van de fabrikant Monolith
Ga naar pagina of 2
MLS50 / 09/2009 Cont ents 2 1. Description of MLS50 components 3 Helpline No .: 0 808 / 1 01 22 42 (UK), 1 800 / 65 50 09 (IR) • Model Number: MLS50 monolith GmbH • Schwarze Horn 1 • D-45127 Essen • www .
Impo rteur: monol ith GmbH • S chwa rze Horn 1 • D-451 27 E ssen • Se rvicet elef on: 018 03 / 852 000 • www .monol ithsh op .d e 5. Electrical safety instruc tions 9. The sh red der do es no t swit ch i tself o au toma tica lly 6. Operation 3.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Monolith MLS 50 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Monolith MLS 50 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Monolith MLS 50 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Monolith MLS 50 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Monolith MLS 50 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Monolith MLS 50 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Monolith MLS 50 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Monolith MLS 50 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.