Gebruiksaanwijzing /service van het product OFFICEBRIDGE MFX-2830 van de fabrikant Muratec
Ga naar pagina of 2
OfficeBridge TM Pro maximizes the capabilities and functionality of the M uratec MFX -2830. This powerful digital connectivity application transforms the MFX -2830 into a powerful network print, network scan, Internet fax, desktop fax, scan to e-mail and workflow management solution.
M uratec America, Inc. 3301 East Plano P arkwa y , S uite 100 Plano, T exas 75074 F or more information on M uratec products or services, call (469) 429-3300 or visit our web site at ww w .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Muratec OFFICEBRIDGE MFX-2830 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Muratec OFFICEBRIDGE MFX-2830 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Muratec OFFICEBRIDGE MFX-2830 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Muratec OFFICEBRIDGE MFX-2830 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Muratec OFFICEBRIDGE MFX-2830 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Muratec OFFICEBRIDGE MFX-2830 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Muratec OFFICEBRIDGE MFX-2830 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Muratec OFFICEBRIDGE MFX-2830 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.