Gebruiksaanwijzing /service van het product 2.24PS van de fabrikant Ashly
Ga naar pagina of 2
TECHNICAL NOTES & SPECIFICATIONS ARCHITECTS SPECIFICATIONS Protea System II 2.24PS Two Channel Digital Parametric Equalizer Slave 24 Bit A/D - D/A Audio Resolution 24 Bit/100MHz (x2) Digital Signal Processing Two 12-Band Channels of Parametric EQ Programmable Compressor/Limiter Programmable Delay up to 1.
Ashly Audio Inc., 847 Holt Road, Webster, NY 14580-9103, Toll Free (800) 828-6308, Telephone (585) 872-0010, FAX (585) 872-0739 Internet: http://www.ashly.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Ashly 2.24PS (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Ashly 2.24PS heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Ashly 2.24PS vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Ashly 2.24PS leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Ashly 2.24PS krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Ashly 2.24PS bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Ashly 2.24PS kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Ashly 2.24PS . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.