Gebruiksaanwijzing /service van het product ARES-M II van de fabrikant Nagra
Ga naar pagina of 2
ARES-M II NEW FE A TURES • Built-in 2 GB Memo ry & USB 2.0 OTHER FE A T U RES • Clip-on exte rnal A ND built-in microphones • Linear PCM, MPEG 1 Layer II & III G729, A-la w, µ -law reco.
SPECIFICATIONS GENER A L Data Storage medium Built-in 2GB memory Recording Method Digital (PCM) or Digital compress ion Compression type ISO MPEG Layer II A/D & D/A, PCM, MPEG convers ion 24 bit Philips UDA1380 File Format 16 Bit Wave Format (xxx .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Nagra ARES-M II (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Nagra ARES-M II heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Nagra ARES-M II vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Nagra ARES-M II leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Nagra ARES-M II krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Nagra ARES-M II bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Nagra ARES-M II kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Nagra ARES-M II . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.