Gebruiksaanwijzing /service van het product DSX-80 van de fabrikant NEC
Ga naar pagina of 2
DSX-80 Cabinet 1093096 - 56 16ESIU 16ESIU PCB PCB 16ESIU PCB 8SLIU 8SLIU PCB PCB 8SLIU PCB 8COIU 8COIU PCB PCB 8COIU PCB Pow e r P ower Supply Supply Pow e r Supply CPU CPU CPU Optional DSX IntraMail .
Default Features Initial Startup Programming 1. From any display telephone, press INTERCOM + Dial #*#* + Enter the system password + HOLD . 2. The system passwords are: - 632379 (NECDSX) for Installer (le vel 3), 9999 for System Administrator 2 (level 2), 0000 for System Administrator 1 (lev el 1).
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NEC DSX-80 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NEC DSX-80 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NEC DSX-80 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NEC DSX-80 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NEC DSX-80 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NEC DSX-80 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NEC DSX-80 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NEC DSX-80 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.