Gebruiksaanwijzing /service van het product VT800 van de fabrikant NEC
Ga naar pagina of 2
Eas y-t o-u se net wor k-r ead y p roj ect or boa sti ng ess ent ial features you need to connect with your audience. INTEGRATED NETWORKING AND ASSET MANAGEMENT ° Remote diagnostics enable the user to monitor and make adjustments to the projector remotely ° Image Express Utility (IEU 2.
NEC Display Solutions 500 Park Boulevard, Suite 1100 Itasca, IL 60143 866-NEC-MORE 3D Reform, Advanced AccuBlend, Autosense and ECO Mode are trade- marks of NEC Display Solutions. All other brand or product names are trademarks or registered trademarks of their respective holders.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NEC VT800 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NEC VT800 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NEC VT800 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NEC VT800 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NEC VT800 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NEC VT800 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NEC VT800 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NEC VT800 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.