Gebruiksaanwijzing /service van het product NP5000 van de fabrikant NetComm
Ga naar pagina of 2
11 M bps WI R E LE SS MU L TI-PO R T PRI NT S E RVER N P5000 NET COMM LIMITED ABN 85 002 490 486 • 2-6 Orion Road, L ANE COVE, NSW , 2066 • phone 02 9424 2070 • fa x 02 9424 2010 • email sales@netcomm.com.au www .netcomm.com.au The NetComm Wireless Multi-Port Print Ser ver saves space, time and increases your network performance as well.
Ad Hoc Mode Ad Hoc Mode offers convenient wireless printing for the home and small office. NP5000 Wireless Print Server Printers: Ethernet, USB & P arallel T rademarks and registered trademarks are the property of NetComm Limited or their respective owners.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NetComm NP5000 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NetComm NP5000 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NetComm NP5000 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NetComm NP5000 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NetComm NP5000 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NetComm NP5000 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NetComm NP5000 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NetComm NP5000 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.