Gebruiksaanwijzing /service van het product TA612V van de fabrikant NETGEAR
Ga naar pagina of 2
c. Shortly after registration Ace w ill send you an email confirming your service has been activated. TROUBLESHOO TING If you have no dial tone, check the following: • Make sure the phone is plugged into the correct port on the Voice Adapter (line #1).
b. Check that the Power light on the Voice Adapter is illuminated. Wait at least five minutes for the phone adapter to start up . There may be updates that need to be downloaded such as new firmware or changes to your features.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NETGEAR TA612V (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NETGEAR TA612V heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NETGEAR TA612V vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NETGEAR TA612V leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NETGEAR TA612V krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NETGEAR TA612V bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NETGEAR TA612V kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NETGEAR TA612V . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.