Gebruiksaanwijzing /service van het product WAG302 van de fabrikant NETGEAR
Ga naar pagina of 2
)NSTALLATION'UIDE WA G302 ProSafe Dual Band Wireless Access P oint Start Here Please refer to the Reference Manual on your Resour ce CD for instructions on advanced configuration options.
February 2005 T roubleshooting Tips Here are some tips for correctin g sim ple problems you may ha ve. No lights are lit on the access point. The access point has no power. • Make sure the power cord is connected to the access po int and plugged in to a working power outlet or power strip.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NETGEAR WAG302 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NETGEAR WAG302 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NETGEAR WAG302 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NETGEAR WAG302 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NETGEAR WAG302 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NETGEAR WAG302 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NETGEAR WAG302 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NETGEAR WAG302 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.