Gebruiksaanwijzing /service van het product 611L van de fabrikant Astatic
Ga naar pagina of 2
Description The Astatic Model 61 1L is an omnidirectional, dynamic microphone designed for hand held applications in quality sound installations. The frequency response, especially tailored for voice communications, provides a crisp, clear , highly intelligible sound.
SPECIFICA TIONS FOR 61 1L TWO-YEAR LIMITED W ARRANTY Omnitronics, LLC (“AST A TIC”) hereby warrants that this product will be free of defects in material and workmanship for a period of two years from the date of purchase.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Astatic 611L (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Astatic 611L heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Astatic 611L vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Astatic 611L leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Astatic 611L krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Astatic 611L bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Astatic 611L kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Astatic 611L . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.